Blog o e-commerce i marketingu

jak usunąć parametr fbclid z Google Analytics

Jak usunąć parametr fbclid z Google Analytics?

W październiku 2018 roku Facebook wprowadził parametr śledzący fbclid, który dodaje do adresów URL udostępnianych w obrębie tegoż serwisu. W przypadku...

psychologia koloru w marketingu internetowym

Psychologia koloru w marketingu internetowym

Tworząc stronę internetową czy sklep najczęściej stawiamy na własne poczucie estetyki, wydaje nam się bowiem, że jeśli coś podoba się nam, będzie podo...

najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w Polsce i na świecie

Na hasło „wyszukiwarka internetowa” przed oczami większości z nas pojawia się od razu obraz logo Google. I choć sprawia wrażenie, że jest jedyną wyszu...

tagi utm jak używać

Jak tagować linki? Przewodnik po UTM

Każdy właściciel strony lub sklepu prędzej czy później będzie prowadził zewnętrzną kampanię reklamową. Źródłem kampanii będzie np. Google Ads, Faceboo...

USP w sklepie internetowym

Wykorzystanie USP (Unique Selling Proposition) w sklepie internetowym

W internecie znajdziesz mnóstwo poradników, które powiedzą Ci, jak napisać doskonały opis produktu pod SEO. Bez problemu dowiesz się, jakie zawrzeć w ...

Planowanie contentu w sklepie internetowym

Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem SEO

Prowadzenie bloga lub sekcji wiedzy w sklepie internetowym ma wiele zalet. Dzięki temu możemy generować dodatkowy ruch, zaznajamiać klientów z marką o...

5 podstawowych elementów każdego artykułu

5 podstawowych elementów każdego artykułu

Na przestrzeni lat czytając naprawdę wiele blogów spotkałam się z masą stylów ich prowadzenia oraz pisania artykułów. Jakie one są wie każdy z nas. Ni...

Analiza konkurencji SEO

Analiza konkurencji SEO

Pozycjonowanie sklepu internetowego oraz strony powinniśmy zacząć od przeprowadzenia analizy konkurencji w Google pod kątem SEO. Zależnie od naszej br...

Co to jest dropshipping

Co to jest dropshipping? Jak zacząć?

Jesteśmy świadkami niezwykle dynamicznego rozwoju handlu elektronicznego. Sklepy internetowe powstają jak grzyby po deszczu. Nie jest jednak tak łatwo...

Cykl życia produktu

Cykl życia produktu

Cykl życia produktu jest pojęciem z teorii marketingu. Oznacza przedział czasu, w którym produkt jest dostępny, żyje na rynku. Na cykl ten przypad...