Blog o e-commerce i marketingu

5 podstawowych elementów każdego artykułu

5 podstawowych elementów każdego artykułu

Na przestrzeni lat czytając naprawdę wiele blogów spotkałam się z masą stylów ich prowadzenia oraz p...

Analiza konkurencji SEO

Analiza konkurencji SEO

Pozycjonowanie sklepu internetowego oraz strony powinniśmy zacząć od przeprowadzenia analizy konkure...

Co to jest dropshipping

Co to jest dropshipping? Jak zacząć?

Jesteśmy świadkami niezwykle dynamicznego rozwoju handlu elektronicznego. Sklepy internetowe powstaj...

Cykl życia produktu

Cykl życia produktu

Cykl życia produktu jest pojęciem z teorii marketingu. Oznacza przedział czasu, w którym produkt jes...

Dodawanie Analytics w Google Tag Manager

Dodawanie Google Analytics przez Google Tag Manager

Google Tag Manager to bezpłatny kontener tagów w którym możemy spiąć nie tylko kody narzędzi od Goog...

Dodawanie Google Tag Manager Prestashop 1.7

Jak dodać Google Tag Manager do PrestaShop 1.7

Na rynku dostać można różne moduły umożliwiające wstawienie kodu Google Tag Managera do naszego skle...

Marża a narzut w sklepie internetowym

Marża a narzut w sklepie internetowym

Sklep internetowy wydaje się prostym sposobem na osiągnięcie dochodu, tym bardziej, jeśli mowa o skl...

archetypy marki w sklepie internetowym

Archetypy marki w sklepie internetowym

Zanim jako właściciel sklepu internetowego ruszysz ze swoją pierwszą kampanią reklamową upewnij się,...

customer lifetime value

Customer Lifetime Value (CLV), czyli jak zmierzyć wartość życiową klienta?

Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego to warto abyś wiedział, jaką średnią wartość życiową ...

jak poprawić współczynnik odrzuceń w sklepie internetowym

Jak poprawić współczynnik odrzuceń w sklepie internetowym?

Zanim przejdziemy do clou niniejszego wpisu musimy zadać sobie jedno, nieco inne pytanie. Mianowicie...