Blog o e-commerce i marketingu

audyt linkowania wewnetrznego

Linkowanie wewnętrzne krok po kroku

Kiedy podstawy linkowania wewnętrznego mamy już za sobą, przejdźmy do wdrożenia linkowania wewnętrzn...

linkowanie wewnętrzne w seo

Linkowanie wewnętrzne w SEO

Linki w procesie pozycjonowania to jeden z najważniejszych czynników, o które musimy zadbać. Przyjęł...

grupowanie treści google analytics

Grupowanie treści w Google Analytics – poradnik dla sklepów internetowych

Każdy sklep internetowy jest inny – to jasne. Są takie, które posiadają tysiące produktów, są ...

jak usunąć parametr fbclid z Google Analytics

Jak usunąć parametr fbclid z Google Analytics?

W październiku 2018 roku Facebook wprowadził parametr śledzący fbclid, który dodaje do adresów URL u...

psychologia koloru w marketingu internetowym

Psychologia koloru w marketingu internetowym

Tworząc stronę internetową czy sklep najczęściej stawiamy na własne poczucie estetyki, wydaje nam si...

najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w Polsce i na świecie

Na hasło „wyszukiwarka internetowa” przed oczami większości z nas pojawia się od razu obraz logo Goo...

tagi utm jak używać

Jak tagować linki? Przewodnik po UTM

Każdy właściciel strony lub sklepu prędzej czy później będzie prowadził zewnętrzną kampanię reklamow...

USP w sklepie internetowym

Wykorzystanie USP (Unique Selling Proposition) w sklepie internetowym

W internecie znajdziesz mnóstwo poradników, które powiedzą Ci, jak napisać doskonały opis produktu p...

Planowanie contentu w sklepie internetowym

Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem SEO

Prowadzenie bloga lub sekcji wiedzy w sklepie internetowym ma wiele zalet. Dzięki temu możemy genero...

5 podstawowych elementów każdego artykułu

5 podstawowych elementów każdego artykułu

Na przestrzeni lat czytając naprawdę wiele blogów spotkałam się z masą stylów ich prowadzenia oraz p...