seo dla e-commerce

Na co dzień skupiamy się przede wszystkim na pozycjonowaniu stron. Naszymi Klientami są głównie średnie i duże sklepy internetowe, w których dzięki odpowiednio dobranej strategii i umiejętnemu działaniu wspólnie wypracowujemy coraz lepsze wyniki sprzedażowe.

Pracę rozpoczynamy od stworzenia strategii działania. Sprawdzamy techniczne możliwości poprawy sklepu, analizujemy treść oraz linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Pod lupę bierzemy słowa kluczowe i konkurencję. Sprawdzamy produkty oraz możliwości ich sprzedaży.

Jak działamy?

Nasze działania przy pozycjonowaniu sklepów internetowych rozpoczynamy od analizy serwisu internetowego. Sprawdzamy technikalia oraz czytelność dla robotów. Analizujemy treści, które znajdują się na stronie, szukamy luk i proponujemy możliwości ich uzupełnienia. Audytujemy produkty oraz ich optymalizację. Sprawdzamy konkurencję. Dobieramy słowa kluczowe oraz dokonujemy ich klasyfikacji. Przyglądamy się linkowaniu wewnętrznemu, kontrolujemy linki przychodzące.

Z analizy i strategii przechodzimy do działania. Optymalizujemy sklep oraz rozpoczynamy prace związane z pozycjonowaniem strony i pozyskiwaniem linków.

wyniki pozycjonowania

Wyniki naszych działań można śledzić na bieżąco. Jesteśmy w stałym kontakcie – przy współpracy możemy używać standardowych środków komunikacji jak e-mail lub telefon, lub dodatkowych narzędzi. Rekomendujemy TeamWork lub Nozbe.

Raz w miesiącu otrzymasz od nas również raport ze wszystkich działań wykonanych w danym okresie oraz analizę dotychczasowych wyników.

faq

Pozycjonujecie tylko sklepy internetowe?

Nie, prowadzimy również projekty związane z markami i stronami firmowymi. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dlatego zachęcamy do kontaktu abyśmy mogli wspólnie zastanowić się nad tym czy i jak możemy pomóc.

Jaki jest minimalny budżet na pozycjonowanie sklepu?

Minimalny budżet niezbędny do rozpoczęcia pozycjonowania sklepu internetowego to 1900 zł netto miesięcznie.

Jak rozliczacie się za swoje usługi?

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, także w zakresie rozliczeń. Standardowy model współpracy opiera się o stałą, comiesięczną opłatę abonamentową za wykonywane działania, abonament powiększony o prowizję od wygenerowanej sprzedaży w danym kanale (pozycjonowanie, Google Ads, Facebook, e-mail marketing) lub opłatę zależną od wygenerowanego ruchu na stronie.

Czy jest możliwość rozliczania się za pozycje?

Nie ma możliwości rozliczania się za pozycje. Taki model współpracy nie jest korzystny przede wszystkim dla Państwa. Przy pozycjonowaniu sklepu internetowego musimy pamiętać o tym, że najważniejszy nie jest de facto wzrost pozycji, a wzrost sprzedaży.

Czy Wasza praca jest bezpieczna dla sklepu?

W trakcie naszych prac żaden sklep nie został nigdy ukarany filtrem od Google. Stawiamy wysoki nacisk na wysoką jakość naszych działań oraz pozyskiwanych linków.

W jaki sposób pozyskujecie ruch do sklepu internetowego?

Jesteśmy zwolennikami kompleksowego działania dla sklepów internetowych. Takie są również nasze usługi. Oferujemy:

  • pozycjonowanie (SEO),
  • obsługę kampanii w Google Ads,
  • obsługę konta na Facebooku,
  • obsługę kampanii reklamowych w Facebook Ads,
  • obsługę kampanii e-mail marketingowych,
  • opracowanie i wdrażanie marketing automation (np. SalesManago).

zaufali nam