Blog o e-commerce i marketingu

język korzyści oraz język straty

Język korzyści oraz język straty, czyli świadoma sprzedaż własnych produktów i usług

Jeśli chcemy sprzedawać nasze produkty lub usługi, musimy najpierw przedstawić je światu. Niezależnie od tego, czy tworzymy treści na swoją stronę fir...

3 nietypowe pomysły na reklamę w internecie

3 nietypowe pomysły na reklamę w internecie

Kiedy myślisz o sposobie na pozyskiwanie klientów przez internet, prawdopodobnie pierwsze co przychodzi Ci do głowy to stworzenie strony internetowej,...

czy warto się pozycjonować

Czy w 2023 roku nadal warto wyświetlać się w Google?

Choć w dzisiejszych czasach wydaje się to niemożliwe, to w nadal w Polsce rośnie liczba użytkowników internetu. Dane ze stycznia 2023 roku pokazują[1]...

czy sklepy powinny dalej się pozycjonować

Dlaczego sklepy internetowe nie powinny rezygnować z SEO?

Właściciele sklepów internetowych mają sporo możliwości jeśli chodzi o reklamę swojej marki i asortymentu. Można iść w pozycjonowanie, kampanie w Goog...

skryptozakladki-bookmarklets

Bookmarklets (skryptozakładki) – wykorzystanie zakładek w SEO, UX i przy tworzeniu stron

Skryptozakładki nie są nowością dla zaawansowanych użytkowników komputerów oraz internetu. Są to krótkie skrypty napisane w JavaScripcie, które zapisu...

wzrost ruchu direct

Nagły wzrost ruchu z Direct? Spokojnie, to tylko Google Discover

Każdy właściciel strony internetowej, niezależnie od tego, czy jest to blog, strona firmowa czy sklep internetowy wie, że analityka to podstawa. Śledz...

cross selling co to jest w sklepie internetowym

Cross-Selling – wszystko co musisz wiedzieć

W sprzedaży internetowej wyróżniamy dwie podstawowe techniki zwiększenia koszyka zakupowego konsumentów: cross-selling oraz up-selling. Dziś na tapet ...

audyt linkowania wewnetrznego

Linkowanie wewnętrzne krok po kroku

Kiedy podstawy linkowania wewnętrznego mamy już za sobą, przejdźmy do wdrożenia linkowania wewnętrznego w obrębie naszego serwisu. Do przygotowania st...

linkowanie wewnętrzne w seo

Linkowanie wewnętrzne w SEO

Linki w procesie pozycjonowania to jeden z najważniejszych czynników, o które musimy zadbać. Przyjęło się jednak mówić wyłącznie o linkach prowadzącyc...

grupowanie treści google analytics

Grupowanie treści w Google Analytics – poradnik dla sklepów internetowych

Każdy sklep internetowy jest inny – to jasne. Są takie, które posiadają tysiące produktów, są też takie, które mają ich zaledwie kilka. Jedne bę...