Audyt SEO strony internetowej - GreenWeb

Audyt strony internetowej.

Audyt to dogłębna analiza strony internetowej, przeprowadzana za pomocą profesjonalnych narzędzi. Celem przeprowadzenia audytu jest odnalezienie błędów i słabych aspektów strony ale także wskazanie jej mocnych punktów.
Zbadanie strony i wskazanie problemów pomoże w określeniu wytycznych i stworzeniu profesjonalnej strategii działania, dzięki której strona uzyska lepsze pozycje w Google.
Przeprowadzenie audytu strony powinien wykonać każdy kto zaczyna swoją przygodę z pozycjonowaniem danej strony ale także ci, którzy początki mają już dawno za sobą a ich aktualna praca i prowadzone działania nie przekładają się na oczekiwane wyniki.
Kiedy okazuje się zatem, że mimo włożonej pracy i starań nasze działania nie przynoszą efektów, powodem mogą okazać się właśnie błędy na stronie.

Zaawansowany audyt strony internetowej

 

Jak zaawansowanego audytu potrzebujesz?

Konkurencja

W ramach analizy dokładnie sprawdzamy działania konkurencji w internecie. Pokażemy na jakie słowa kluczowe się pozycjonują, czy używają Google AdWords, gdzie się promują. Wszystko to co najważniejsze dostarczymy Ci w wyczerpującym raporcie.

Strona internetowa

Czyli jej audyt. Wypiszemy jej silne i mocne strony, błędy, które trzeba poprawić oraz wytyczne dotyczące zmian, jakie powinno się na niej wprowadzić.

UX

Twoja strona jest idealna ale mimo to współczynnik odrzuceń jest bardzo wysoki a konwersja zaskakująco niska? Możliwe, że użytkownicy Twojej strony napotykają na szereg przeszkód, uniemożliwiających im dotarcie do tego, czego potrzebują. Powiemy Ci co jest przyczyną takiego stanu rzeczy oraz co zrobić, żeby to naprawić.

Profil linków

Dokładna analiza profilu linków to nasza specjalność. Powiemy Ci w niej czy możliwe jest, że Twoja strona ma filtr, wskażemy szkodliwe linki oraz powiemy co zrobić, aby poprawić obecną sytuację.

Analiza każdego z tych punktów z osobna połączona w jedną, spójną całość pomaga nam odpowiednio dopasować naszą strategię działań – poprawić optymalizację, dobrać inne słowa kluczowe a także nierzadko rozpocząć całkiem nowe działania w internecie.

Przeprowadzony audyt w formie raportu przekazywanego właścicielowi strony stanowi podstawę do dalszych działań na stronie. Dzięki analizie konkurencji możemy lepiej poznać specyfikację branży w internecie.

Jesteś zainteresowany przeprowadzeniem audytu? Napisz do nas, chętnie pomożemy! Wstępna analiza jest u nas bezpłatna!





 

Comments are closed.